Naar inhoud

Heb je schade in huis? App je schade

Heb je schade in of aan huis? Of aan je bezittingen? Dan kies je zelf hoe je dat meldt. Dat kan bijvoorbeeld via de telefoon of per mail. Maar je kunt je schade nu ook melden via WhatsApp! Je appt direct met onze medewerkers en zij handelen je schade snel af.

Geef via WhatsApp geen gegevens door die iets zeggen over je gezondheid of over de gezondheid van een verzekerde. Is er sprake van letsel? Bel ons dan op (058) 234 56 78. Lees meer over contact via WhatsApp.

Hoe werkt schade melden via WhatsApp?

Schade melden via WhatsApp doe je zo:

  1. Is er iets beschadigd? Maak dan een aantal goede foto’s van de schade. Maak 1 foto van de schade aan het voorwerp of de ruimte. Bijvoorbeeld een vloer met waterschade. Maak 2 foto's van de beschadigde ruimte. Heb je een foto of kopie van de aankoopnota? Stuur die dan ook mee. App de foto’s naar 06 13 50 55 40.
  2. Is er iets gestolen? Ook dan kun je dit melden via WhatsApp op 06 13 50 55 40. Doe ook altijd aangifte bij de (plaatselijke) politie.
  3. App ons ook je naam en polisnummer. Heb je je polisnummer niet bij de hand? Met een paar simpele vragen kunnen wij ook je polisnummer opzoeken.
  4. Je kunt ons appen op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur. We reageren zo snel mogelijk. Meestal binnen 5 minuten! App je buiten onze openingstijden? Dan reageren we de volgende werkdag.

Let op! Bel de FBTO Alarmcentrale als het om een spoedgeval gaat. De FBTO Alarmcentrale is dag en nacht bereikbaar op +31 (58) 234 56 50. Ook in het buitenland.