Chatten, appen of gewoon een telefoontje. Je kiest zelf hoe je contact met ons opneemt. We helpen je graag.
Je krijgt eerst antwoord van een virtuele assistent. Komen jullie er niet uit? Dan zit een medewerker voor je klaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur. En op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur.
We zijn er van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur. En op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur.
Deel geen persoonlijke en gevoelige informatie via WhatsApp. Lees meer over je privacy.
Je betaalt het lokaal tarief. En je bereikt ons maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur. Spoedeisende hulp nodig? Bel dan met onze alarmcentrale: +31 (58) 234 56 50.
Je bereikt ons telefonisch op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur. Via chat en WhatsApp zijn we van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur bereikbaar. En op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur.
Wil je een vraag stellen over een zorgdeclaratie of juridische hulp? Je kunt ons bereiken op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur. Telefonisch of via WhatsApp. Wil je iemand spreken over je bootverzekering? Of een collega van acceptatie? Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.30 tot 16.30 uur. Bellen om een schade te melden kan van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 tot 12.00 uur.
Bel de FBTO Alarmcentrale als je spoedeisende hulp nodig hebt. Bijvoorbeeld als je op vakantie bent. Je kunt 24/7 bellen met +31 (0)58 234 56 50
Bekijk onze reactietermijnen (pdf).
Stuur je brief naar:
Postbus 318
8901 BC Leeuwarden
Sophialaan 50
8911 AE Leeuwarden
Ben je ergens niet tevreden over en wil je ons dit laten weten? Lees hoe je een klacht kunt melden en wat wij met je klacht doen.