Chatten, appen of gewoon een telefoontje. Je kiest zelf hoe je contact met ons opneemt. We helpen je graag.
Je krijgt eerst antwoord van een virtuele assistent. Komen jullie er niet uit? Dan zit een medewerker voor je klaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur. En op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur.
We zijn er van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur. En op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur.
Deel geen persoonlijke en gevoelige informatie via WhatsApp. Lees meer over je privacy.
Je betaalt het lokaal tarief.
Je bereikt ons maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur. Spoedeisende hulp nodig? Bel dan met onze alarmcentrale: +31 (58) 234 56 50.
Wil je persinformatie? Neem contact op met onze woordvoerders.
Als je ons belt kies je uit een keuzemenu. Dit keuzemenu is zo persoonlijk mogelijk zodat je op de snelste manier bij de juiste collega uitkomt die je verder helpt. We testen steeds nieuwe technieken om het keuzemenu voor jou te verbeteren. Met als doel een nóg blijere en tevreden klant. Word je autoverzekering bijvoorbeeld verlengd? En bel je daarover? Dan krijg je direct de juiste collega aan de telefoon.
Je bereikt ons telefonisch op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur. Via chat en WhatsApp zijn we van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur bereikbaar. En op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur.
Wil je een vraag stellen over een zorgdeclaratie of juridische hulp? Je kunt ons bereiken op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur. Telefonisch of via WhatsApp. En onze collega’s van de bootverzekering, acceptatie & polisbeheer zitten tot 18.00 uur voor je klaar.
Bel de FBTO Alarmcentrale als je spoedeisende hulp nodig hebt. Bijvoorbeeld als je op vakantie bent. Je kunt 24/7 bellen met +31 (0)58 234 56 50
Bekijk onze reactietermijnen (pdf).
Stuur je brief naar:
Postbus 318
8901 BC Leeuwarden
Sophialaan 50
8911 AE Leeuwarden
Ben je ergens niet tevreden over en wil je ons dit laten weten? Lees hoe je een klacht kunt melden en wat wij met je klacht doen.