Contact met FBTO via social media

Je kunt contact opnemen met FBTO via social media. Bijvoorbeeld Facebook en Twitter. Heb je een vraag over je verzekering? Dat zit het FBTO Webcare Team voor je klaar om je vraag te beantwoorden. De social media kanalen zijn geen eigendom van FBTO. En daarom gelden er andere voorwaarden en geldt een andere privacy beleid. Die bepalen Facebook, Twitter en Instagram namelijk zelf.

Je bent akkoord met de voorwaarden van Facebook, Twitter en Instagram

Je hebt contact met FBTO via social media. Bijvoorbeeld omdat je vragen hebt over je verzekering. Je hebt daarvoor de algemene voorwaarden het social media kanaal geaccepteerd. Wij hebben maatregelen getroffen om je gegevens zo goed mogelijk te beveiligen. Ons Privacy Statement is van toepassing tussen jou en ons, maar wij zijn niet verantwoordelijk voor de gegevensverwerking van Facebook, Facebook Messenger, Twitter en Instagram. Daarop is ons Privacy Statement dan ook niet van toepassing. Wil je met ons persoonlijke en/of gevoelige informatie delen? Dan kun je ons natuurlijk ook bellen op (058) 234 56 78.

We bewaren je gesprek via social media 30 dagen

De gesprekken die je via social media met ons hebt, bewaren wij 30 dagen. Daarna worden ze gewist. We bewaren wel de gegevens die je ons bij het sluiten van de verzekering hebt gegeven in onze systemen. Dat doen we onder andere om onze afspraken na te komen. Of om je te helpen bij een schade bijvoorbeeld.