Naar inhoud

FBTO beste in klantervaring op smartphone

Bij FBTO vind je het makkelijkst een zorgverzekering op je mobieltje. Dit blijkt uit onderzoek van WUA.
27 november 2018

Met je mobieltje zoeken naar een zorgverzekering die bij je past? Dat gaat bij FBTO het lekkerst. Dat zijn de uitkomsten van een onderzoek onder 1200 consumenten door onderzoeksbureau WUA. WUA is gespecialiseerd in het onderzoeken van de gebruiksvriendelijkheid van websites. FBTO scoort het hoogst op klantervaring (customer experience). Op desktop scoort FBTO een mooie 3e plek.

FBTO maakt waar wat ze belooft

Oordeel van WUA: "FBTO.nl maakt waar ze beloven, dit wordt gewaardeerd door bezoekers. De propositie: Kies de zorgverzekering die bij jou past wordt bewezen doordat bezoekers meegenomen worden langs alle de stappen en kunnen via buttons helemaal zelf hun verzekering aanpassen."

Gebruiksvriendelijkheid staat bovenaan

Patrick Vroklage, manager Customer Experience bij FBTO: "Vanuit strategie focust FBTO op een mobiele klantbeleving. Relevantie en gebruiksvriendelijkheid van onze website staan altijd bovenaan. Dit is een prachtig resultaat! Vooral ook omdat het hier gaat om waardering door de consument. Met 'mobile' als toekomst, staat FBTO er goed voor!"

Oordeel zelf! 

Misschien vind je dit ook interessant...