Naar inhoud

FBTO beste in online onderzoek WUA!

Uit de Digital Service Scan van WUA! blijkt dat FBTO.nl de beste online service biedt in de reis- en autoverzekering.
4 juli 2019

FBTO.nl biedt klanten de beste online service in reisverzekering en autoverzekering. Dat blijkt uit de Digital Service Scan. Dat is de jaarlijkse digital customer service benchmark van onderzoeksbureau WUA! De onderzoeksresultaten worden vandaag gepresenteerd.

FBTO favoriet bij deelnemers online onderzoek

Voor het onderzoek zette WUA! een groep van 3000 klanten in. En onderzocht zo de online service bij 5 verzekeraars (FBTO, ANWB, Centraal Beheer, Univé en OHRA).

Onderzoeksopdracht

De respondenten kregen de opdracht om online aanpassingen te doen in de reis- en autoverzekering; zoals dekking aanpassen, adres aanpassen, de verzekering stoppen enzovoort. FBTO scoorde hier als beste.

Klantgroei

Patrick Vroklage, manager Online & Customer Journey van FBTO is blij met het resultaat: “Als je meerdere prijzen wint kan het niet anders dan dat we het goed doen. Dat zie je ook aan het groeiend aantal klanten dat kiest voor FBTO”. Bekijk hier het nieuwsbericht van WUA!

Misschien vind je dit ook interessant...