Naar inhoud
auto pechhulp

Autopech: zo werkt hulp van FBTO

Autopech? Dan wil je maar 1 ding: zo snel mogelijk weer op weg. Net als Steven en Ashna. Lees hun verhalen.
15 april 2020
Je auto wil niet starten, er komt rook onder de motorkap vandaan of je hebt je autosleutels in de auto laten zitten. Daar word je niet blij van! Gelukkig helpt je autoverzekering. Zo kun je bij FBTO de module Pechhulp Binnenland afsluiten. Net als deze klanten met autopech. Ze belden allemaal met de FBTO alarmcentrale.

De linkerachterrem zat muurvast

De auto van Steven Purperhart stond thuis in de garage toe hij ontdekte dat zijn linkerachterrem muurvast zat. “Met geen mogelijkheid los te krijgen”, aldus Steven. Hij belde de FBTO alarmcentrale en binnen drie kwartier stond er een medewerker op de stoep. Die probeerde eerst zelf de rem los te krijgen, maar helaas zonder resultaat. De auto is weggesleept naar de garage en daar bleek dat de remcilinders kapot waren. De auto is gerepareerd en Steven kon weer op weg.

Hulp arriveerde na een half uur

Ook Ashna Mohan (foto) was vlak bij huis toen ze ontdekte dat haar auto een lekke band had. Ze reed heel langzaam terug naar de parkeerplaats voor haar huis en belde de FBTO alarmcentrale. “Ik werd vriendelijk geholpen door de medewerker aan de telefoon. Hij checkte hoe ik verzekerd was en stuurde direct iemand langs. De hulp was er binnen een half uur.”

Onze pechhulp krijgt gemiddeld een 8,6!

Uit de garage getakeld, thuisgebracht door de chauffeur van de takelwagen... Onze klanten vertellen graag hoe zij de pechhulp van FBTO ervaren hebben!

Lekke band ter plekke gemaakt

Dat had Ashna niet verwacht. “Ik was onder de indruk inderdaad, omdat ik al weleens eerder met pech heb gestaan. Toen heb ik uren moeten wachten op de Wegenwacht. Pechhulp van FBTO werkt een stuk sneller. De meneer zocht naar de oorzaak van de lekke band, repareerde deze ter plekke and I was good to go. Ik stond perplex. Ik had verwacht dat mijn band verwisseld zou worden met de reserveband en ik bij de garage de rest moest laten doen. Wat mij natuurlijk ook weer geld zou kosten. Maar ik ben gewoon ter plekke geholpen. De meneer was super vriendelijk en behulpzaam. Ik ben dan ook een hele tevreden klant!”

Misschien vind je dit ook interessant...